HASŁO |
call center |
WYMOWA | kol senter |
DEFINICJA | «centrum telefoniczne firmy lub instytucji obsługiwane przez odpowiednio wyszkolonych operatorów i teleankieterów, zajmujące się kontaktem telefonicznym z klientem lub petentem; także samodzielna firma świadcząca innym firmom lub instytucjom usługi w takim zakresie» |
INFORMACJA GRAMATYCZNA | fraza rzecz. n, ndm, lm call centers |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
Od profesjonalizmu pracowników call center zależy codzienny obraz firmy w oczach klientów (www.marketing-news.pl). Do call center często trafiają ludzie bardzo młodzi, bez jakiegokolwiek doświadczenia zawodowego (www.forumcallcenter.pl). Kilkumiesięczna praca w call center daje możliwość uczestnictwa w całym pakiecie szkoleń: od kursów poświęconych pracy przy konkretnej ofercie handlowej, przez naukę technik sprzedaży, aż po umiejętności interpersonalne (www.student.pl). Ludzie słuchawki – jak nazywani są pracownicy call centers – mało śpią, szybko jedzą, prawie nie piją i boli ich nie tylko gardło, ale też kark i uszy (www.wprost.pl). Przez ponad godzinę próbowałam się dodzwonić do call center. Gdy wreszcie dopadłam konsultanta, to usłyszałam, że szkoda, że nie dzwoniłam wcześniej, bo dział finansowy skończył pracę pół godziny temu (www.facebook.com). |
ETYMOLOGIA | <ang., od call ‘telefonować’ i center ‘centrum’> |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
ODSYŁACZE |
back office, deadline, korpo, mobbing, open space, prekariat, umowa śmieciowa |
LICENCJA |
Hasło udostępnione na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska |
DATA | Rejestracja hasła: 12.09.2014, 11.08, ostatnia aktualizacja hasła: 05.09.2015, 19.59 |
AUTOR | Jan Burzyński |
REDAKTOR | Maciej Czeszewski |